csenderusktr

Vítejte na mém blogu...

Pokud Vás můj web zaujal nebo Vám dobře slouží, můžete jej podpořit částkou 130,- na rozvoj konstrukcí, provoz webu a získat plný přístup k článkům.

Částka (Amount)

Pokud jste mně finančně podpořili, vyčkejte, prosím, na změnu vašich přístupových práv (maximálně do druhého dne - změnu nedělá robot, ale já :-) - vždy Vám v e-mailu poděkuji a potvrdím přístup.

Konstrukce není povoleno bez mého souhlasu přejímat na jiné stránky nebo komerční využití. Je povoleno se pouze odkazovat na tento web a danou konstrukci. Pro více informací mne stačí kontaktovat. Zároveň nepřebírám jakoukoliv odpovědnost za chování zařízení a případné škody způsobené použitím těchto zařízení, ať by byly jakéhokoli rozsahu. Zařízení jsou určena pouze k užití pro vlastní potřebu. V konstrukcích je použit většinou program (program procesoru), na který se vztahují autorská práva. Jakýkoli prodej není bez mého souhlasu možný. Web používá cookies, pokud s tím nesouhlasíte opusťte prosím můj web.

Pro prohlížení (nebo stahování) příloh článků se musíte přihlásit, nebo se nejprve zaregistrovat. Zpracování osobních údajů GDPR. Seznam dárců.

 

Upoutávka

Vodník s ATtiny85

Pro jednu uměleckou školu jsem vyráběl elektroniku a jezírko pro solárního vodníka. Vodník má na čepici solární článek 5V-81mA/h, který přes den (pokud svítí sluníčko) dobíjí 3ks NiMH baterií 1,2V. Stav, zda je světlo se vyhodnocuje na vstupu PB0 procesoru ATtiny 85. Z baterií a článku je napájen DC-DC měnič  LT1073, který je schopen od cca 1,2V vyrábět stabilizovaných 5V pro napájení procesoru. Přes den (pokud je vstup PB0 v log. 0) je blokován světelný efekt 3ks modrých LED diod umístěných v jezírku vodníka. Jas LED diod je řízen PWM, který generuje procesor na pinech PB3-PB5. Efekt zařízení: postupné plynulé vzájemné prolínání LED od 0 do 100%.

IMG 20150226 061508

Číst dál...

Elektronická hra preciznost

Byl jsem požádán o vytvoření modelu do světa fyziky SOUE Plzeň. Úkolem této hry je přesunout rukojeť po definované trase z jedné strany na druhou stranu trasy a zpět na strart. Čím vícekrát se dotknete rukojetí dráhy, tím měřič ukáže na displeji vyšší počet chyb. Každá z chyb je signalizována pípnutím a přičtením chyby na počítadle. Vyhrává hráč s nejmenším počtem chyb. Rozsah měření je: 2 digit (max 0-99 chyb). Nová hra: stiskněte tlačítko reset pro vynulování počítadla. Pro zahájení hry stiskněte tlačítko start.

 

hra_presnost_3_mini

Číst dál...

Moje WiFi ESP8266 - ovládání žaluzií

Tato konstrukce umožňuje ovládat pomocí webového rozhraní, nebo mobilní aplikace motor žaluzie (nebo žaluzií) v okně. Zařízení využívá vlastností obvodu ESP8266 (připojení pomocí Wi-Fi, webové rozhraní atd.)

Číst dál...

 logo  logo logo logo