feed-image Odebírat tento obsah čtečkou
Nabídka
csenderusktr

Elektronická hra pro cvičení paměti

Byl jsem požádán o vytvoření modelu do světa fyziky SOUE Plzeň. Konstrukce obsahuje procesor PIC16F84A. Hru pro cvičení mozku spustíme stisknutím kteréhokoliv tlačítka. Hra předehraje melodii (pomocí zvuku a spínání světel) o určitém počtu kroků, kterou musíme zopakovat. Tato melodie se skládá ze 4 tónů a prodlužuje se o další krok s každým správným zopakováním. Na začátku hry má melodie jen jeden krok. Pokud uspějeme prodlouží se hra o další krok v hrané melodii. Melodie je dlouhá maximálně 62 kroků.

Vynulování hry = stiskněte na dobu 4 vteřin tlačítko reset.

Nová melodie hry = stiskněte zároveň tlačítka 1 + 2 a herní systém vytvoří novou melodii.

 

100_7002

 

Video - hra v akci

Schema zapojení

schema zapojení

 

Schema zapojení - zmenšená varianta pro 9V baterii (přenosné)

hra

 

KRABICE

horni_pohled_pamet

zadni_pohled_pamet

 

Fotografie hotového výrobku

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

Elektronická hra pro cvičení paměti

 

plspoj

plspoj2

Na programátoru pro vypálení do PIC nastavit pojistky:

WDT=OFF, PWRT=ON, OSC=HS

 

Soutěžní konstrukce žáka...

IMG 20130425 110019

IMG 20130425 110032

 

 

Nemáte oprávnění pro vkládání komentářů (You have no rights to post comments.)