Byl jsem požádán o vytvoření modelu do světa fyziky SOUE Plzeň. Úkolem této hry je přesunout rukojeť po definované trase z jedné strany na druhou stranu trasy a zpět na strart. Čím vícekrát se dotknete rukojetí dráhy, tím měřič ukáže na displeji vyšší počet chyb. Každá z chyb je signalizována pípnutím a přičtením chyby na počítadle. Vyhrává hráč s nejmenším počtem chyb. Rozsah měření je: 2 digit (max 0-99 chyb). Nová hra: stiskněte tlačítko reset pro vynulování počítadla. Pro zahájení hry stiskněte tlačítko start.
Video - ukázka měřiče chyb
Schéma zapojení počítadla
Schéma zapojení řízení
Fotografie z konstrukce
Postup nastavení maximální hodnoty počítadla:
1) zmáčknout tlačítko "set"
2) tlačítky "-" a "+" nastavit jednotky
3) zmáčknout tlačítko "set"
4) tlačítky "-" a "+" nastavit desítky
5) zmáčknout tlačítko "set"
6) tlačítky "-" a "+" nastavit stovky
7) zmáčknout tlačítko "set", údaj se uloží
počítadlo se vynuluje a je připraveno k činnosti